Pancake

Jaha, god morgon då

Publicerad 2008-03-19 08:52:39 i Allmänt

Vad kul det är när man e ledig å vaknar kl 08.18. Not. Fan va trött jag blir! Jag vill ju sova till minst två!! Förvisso vaknade jag och trodde kl va typ två, kände mig utvilad och pigg, Men ändå, vem är ens intresserad av att gå upp så här tidigt! Jävla pensio e vad man e! Fy.

Igår va jag hos C och gjorde påsknaglar:  Ska låta dom vara en vecka sen ska jag nog pimpa upp dom lite.

Min morfar var så att han ät efterrätt varje dag. Han tyckte det skulle vara så. det behövde inte vara nåt speciellt, kunde va lite hemmagjord äppelcreme med mjölk, Bara det va nåt litet sött och gott. Det är lite lyx. Efterrätt varje dag lixom. Min morfar va smal oxå. Det skulle ju inte jag va om jag åt efterrätt varje dag. Men igår åt vi lite efterrätt faktiskt, GB light glass med hallon och blåbär, himla gott!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-03-19 10:07:26

hej=) De där med efterrätt som du skiver om!

Det e faktiskit bra för mat smältningen att äta efterrätt efter varje måltid =) :D Karm Emma

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-03-19 15:14:08

Å vad gott det ser ut.
Vill ha!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela