Pancake

3:a!!!

Publicerad 2008-06-18 21:01:40 i Naglar

Oh, Me mutcho Happy! Jag kom 3:a i en Nageldekorationstävling jag deltagit i! Jiiippiiii!!! Tror det va 12 som deltog, så det va ju kul att komma 3:a!
Och faktiskt så va min bild inte så bra, den va riktigt usel, så att komma 3:a med det fotot e jag mycket nöjd med! Nästa tävling jag e med i så ska jag anstränga mig och få till en bra bild.
TACK alla ni som röstat på mig!!

Det va lite roligt oxå att det inte bara va "tittarnas" röster som räknades, utan det va en Jury oxå som hade halva makten.

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-06-18 21:40:47

du är juh asbra på ditt jobb så det är du värd. nästa gång så satsar vi på etta va:-) kram

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2008-06-18 23:03:39

Men!! Du var ju värd första platsen...i mina ögon är ju du bäst!! Puss

Postat av: Tess

Publicerad 2008-06-19 00:08:04

Du borde kommit etta!!! Vilka kom före? Hur som helst så är du etta hos mig (och många andra)!

Jag skojar inte när jag säger att du är bäst!!!

Jag tycker verkligen det!! : )



PUSS

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela