Pancake

Vem vill va orange?

Publicerad 2008-01-09 22:00:57 i Allmänt

Grammisgalan
Varför är Gry Orange?
Fattar inte hypen med Salem al Fakir?
Åh.. Jag e fortfarande kär i alla Kent *hjärta*
Jag e helt lost nuförtiden när det gäller musik, har noll koll

Idag va jag på ett gympapass för första gången på typ... 2 år? På en skala 1 till 10 så var det en 2:a. Dålig musik, jobbigt, tråkigt och jobbigt mycket folk. Man e som ett stelt kylskåp och man har noll koll på armar och ben. Men men, efter ett par gånger så är man på G igen, så det e bara att bita i det sura äpplet och köra på!
Hade visst glömt handduken hemma så jag drog till jobbet direkt och passa på att basta 40 minuter för att sen duscha. Kände mig verkligen som en ny människa när jag sen började jobba! Jätteskönt!

Bokade en badmintonbana tills på söndag oxå, jag är tydligen extremt aktiv just nu.

Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2008-01-10 19:00:00

heja du! vad imponerad jag är!
min mamma vet tydligen vem salem fakirmun är. hon kallade honom "geni". jag tror hon har läst för många kvällstidningar...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela