Pancake

Vad e det för fel på folk?

Publicerad 2008-01-14 20:20:49 i Allmänt

E helt död idag! Sov halvdåligt i natt för att jag hade ont i svanken typ (krämpig som man e), upp å äta frukost sen iväg å playa badminton med Markurius. skit kul, men efter allt promenerande och spelande så e jag helt död! Fastna i soffan när jag kom hem och höll knappt på att orka ta ett bad! Orkar inte ens sätta på kaffe nu...

Blev lite tortillasbröd kvar efter i lördags, så dagens middag blev en tortillapizza med sallad. Asgott. Eftersom att man efter tre dagars godisätande måste skärpa sig nu så hade jag ju självklart ytterst lite mager ost på pizzan.
image201


Jag e så jäkla irriterad. För ett par år sen fick jag en jättebra kalender av Leia i julklapp. The sacred Journey. Jag älskade den kalendern! Nu till det här året ville jag ha den igen, så jag beställde den från usa (den e svår att få tag i här). Har väntat å väntat, och nu har den äntligen kommit! MEN, sjävklart så va den mongo. Spiralgrejen som binder ihop boken har blivit mosad på vägen. Riktigt jävla irriterande! Det jobbiga är att det är så omständigt att skicka tillbaka den. Det tar ju tid oxå, och hallå, halva januari har ju gått och jag vill kunna ha koll lixom! Jag e skitsur nu. Ska jag orka skicka tillbaka den?

När jag redan e irro så blir det ju inte bättre av att man kollar på Outsiders på 5:an som folk som äter sig till döds. HERREGUD. Jävla puckomongon! En kille som e skitstor och bara äter och äter! Han har fru och barn, och han e så äcklig, Han sitter å slaffsar i sig mat å mat å mat och e helt besatt av att äta! Hans fru sitter å säger att han luktar illa av allt han äter, han fiser och rapar så att luken sätter sig i huset typ! Och när dom är bortbjudna på middag eller julbord så kollar folk på han å undrar vad det e för äcklig typ? Å så sitter han och slickar rent tallriken efter maten. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK? Hur kan han va gift?
Jag blir helt provocerad!

Nä nu måste jag gå å göra lite kaffe så jag piggnar till och blir på bättre humör.

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-01-15 11:37:14

hahahaha, jag döööör av din beskrivning av programmet...

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-16 01:04:15

åh mumselimumsmums!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela