Pancake

Suck

Publicerad 2008-02-18 09:09:10 i Allmänt

Vad e d för jävla pucko som ringer en måndagmorgon kl 8.12??? För en gångs skull när jag råkat glöma stänga va ljudet, ja men va kul, då ringer nåt pucko med skyddat nummer, tvåååå ggr! Att väckas ur sin dröm av en halvjobbig mobilsignal, det är inte kul! Man vaknar i ett ryck och blir helt stressad! Jag föredrar att vakna i lugn och ro av min sköna och softa alarmsignal. Nu har den här dagen börjat helt stressigt lixom. Jävla as.

Jaha, så nu sitter jag här med halsont och e jävligt trött och grinig. Tack för det.
image243

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-02-18 23:42:08

jag kan inte hjälpa att jag fnissar, för kl 8 en måndagmorgon är nog en rätt normal tid. De flesta börjar jobba då...

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-02-19 10:39:41

För mig är det nästan lunch nuförtiden, men förr var det tiiiidigt. Min bror brukade ringa vid den tiden förr på helgerna!! Han hade småbarn INTE jag, blev helt knäckt.

Postat av: N.

Publicerad 2008-02-19 11:11:46

Va, en bild på mig i din blogg :-) Jag har känt mig precis sådär snygg hela vintern!

Fortsatt trevlig vecka på dig!

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-02-19 12:36:36

Stackars dig...
Hade du velat bytt med mig som knappt sovit för att nån dumjävel haft fel på sin bil som till och från har larmat hela natten.
Nä dessa "väckare" måste få uppleva likadan hets från oss tröttisar.

//Buggis

Postat av: anna

Publicerad 2008-02-19 16:40:32

hoppas din dag blivit bättre sen imorses..kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela