Pancake

Jag vaknade just upp ur nån dvala

Publicerad 2008-02-08 00:23:41 i To do list

Nej men kära tider, så här kan man ju inte ha det! Nu måste jag styra upp mitt liv lite. Herre gud, har slöat hela veckan. Å då blir det ju inga barn gjorda som man brukar säga.

To do list:

*Engagera mig i mitt företag och förbereda inför framtiden- Bra om allt e klart inför salongsbytet. Borde kanske informera mina kunder tex...
*Klippa mig- Får inge fjong på håret alls.
*Dra igång banteriet- Shit, ska man hänga på Playan i sommar måste man ju fan skärpa sig!
*Komma igång och träna- Onödigt att betala massa pengar och inte träna! Som att kasta pengarna i sjön ju.
*Boka boende till Liverpoolresan- Det är som att jag tror att det kommer göras av sig själv?
*Börja laga mat- Vad hände, jag va ju så duktig förra månaden? Nu har jag visst bara lagt ner, allt typ.
*Sluta slarva med pengar- Ja vad hände, nu har jag visst slutat hålla hårt i slantarna?
*Måla om i hallen- Får bli helgens projekt.

Ja men då så, nu blir det nya friska tag! Tack å go natt.

Kommentarer

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-02-08 08:17:15

Jag ska nog också göra upp en to do lista, behöver lite struktur könner jag.

Postat av: louise

Publicerad 2008-02-08 09:56:49

GO pankakan!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela