Pancake

Helgjobb

Publicerad 2008-12-06 14:03:49 i Allmänt

Sitter och har lunch på Le Bongo. Jobbar lite extra den här helgen. Har ju dubbla hyror nu och ska lägga en förmögenhet på att renovera, så det är bara att kavla upp ärmarna och börja jobba.
Det är verkligen kul att jobba här nu när man bara behöver göra det ibland. Man börjar dagen med en egengjord och underbart god Latte och en bulle. Sen hänger man med Buggis å säljer lite bricks. Så får man en hundring i dricks. Sen kommer Darling och bjuder på lunch. Så nu sitter man här och äter en Kebabrulle och poppar Rick Astely. Kan det bli bättre? OCH jag får lön. Klockrent ju.

Kommentarer

Postat av: golftjejen

Publicerad 2008-12-06 15:58:39

Gud så jobbigt du har det då ;)

Puss!

Postat av: N.

Publicerad 2008-12-09 11:14:55

Låter Nice. Jag ska nog skaffa ett extrajobb jag med. Nu tex. ligger jag i soffan och kollar på Oprah och det tjänar man inget på faktiskt.

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-12-11 06:31:09

Harligt att du fatt till det med tanden antligen!!! :D

Du, kan inte du maila mig bilder pa Sussis bebis och beratta lite hur det gick och sa. Har en kansla av att hon inte prioriterar att sitta pa natet nu...



Puss och kram fran oss pa andra sidan jorden! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela