Pancake

No more upp kl 7

Publicerad 2007-09-08 23:08:15 i Allmänt

Så var det lördag då... Känner mig lite tråkig som inte e ute och leker med alla som e ute å svirar. Men så jäkla skönt att ha en mysig soffkväll aldeles själv! Har lixom inte haft tid att varva ner efter semestern förrän nu typ.
Darling är ute å kollar Fotboll i Sumpan och jag sitter i soffan och poppar Depeche och tar en öl. Hade tänkt ta ett glas vin, men hade visst bara en 3 liters flaska hemma, och nån måtta får det ju va! (även om jag tycker att d e lite alkit med att dricka öl hemma i sin ensamhet)
Har just tagit ett långt bad ocm myst med badskum och läst Larson.
image57 
Förr i tiden köpte jag alltid massa tidningar. Eller fick hem i brevlådan. Det var Larson, Ernie, Nemi, Serieparaden, Cosmo, Amelia, DV och säkert nån mer... Jag älskar tidningar. Men nu får jag bara hem Amelia och DV. Så har jag tydligen slutat köpa andra tidningar... undra hur det kommer sig?  
Andra saker jag tydligen har slutat med:
Gå en heldag på Stan och shoppa och fika va mitt favvo förut- nu händer d aldrig typ. Tar mig ibland till Kista C och shoppar loss. Men det är ju inte samma sak?
Gå ut och stuffa runt på klubbar och va berusad händer aldrig numer. Visst en öl på nåt hak sådär, men d e ju inte så att jag släpper loss på Tech Noir med en tequilafylla direkt.

I dag va sista lördagen jag gick upp kl 7 för att gå till jobbet!!! Shit va skönt att slippa det sen!!! Jag va helt förstörd i morse, det är ju så sjukt jobbigt att gå upp så tidigt! Va ju såklart tvungen att ta taxi så jag kunde sova in i det längsta. Jag e inte gjord för att gå upp så tidigt! Men visst, det känns lite konstigt att det här är min sista daghelg på Mongomunnen. I morgon blir det att tömma skåpet.
Va bara på Los munnos några timmar idag sen kom Kattapulten och löste av mig och jag drog vidare till salongen.
Den här veckan som va nu var faktiskt den bästa veckan sen jag började i december förra året. Så det går ju frammåt! Ska nog fira lite i morgon, dels för att det va sista dagen i källarn, och för att det va min bästa vecka på salongen! Nån som vill ta en öl i Sumpan å fira med mig?  

Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2007-09-08 23:23:08

jag vill jättegärna fira med dig, men jag måste ju läsa och ska upp tidigt på måndagmorgon... men på måndag kanske jag kan fira med dig... snart ska vi flyga :) ev, vädret ser ju sisådär ut va... konstaterade att det är 4-5 år sen jag var på tech noir... när jag var ute sist, hmm... förutom här i förorten, men det gills ju inte... hmm... låt se, när vi firade dig, tror jag...

Postat av: frollen

Publicerad 2007-09-09 08:14:59

Jag tar gärna en firningsöl eller tolv, men jag jobbar ju tydligen... *muttrar*

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela