Pancake

Hej jag e röd och svettig.

Publicerad 2007-09-24 14:21:32 i Allmänt

image71

Ok efter mycket ångest så har jag kommit iväg och äntligen invigt mina nya stavar!
Med ångest menar jag att jag bestämde mig i går att i morgon ska jag ut å stava. I morse när jag vaknade ville jag inte kliva upp ur sängen för att jag kände press över att gå ut å stava. Jag gick upp åt två smörgåsar drack kaffe och kolla på tv. Betade lite, kollade mer tv. Hela tiden så satt jag och hade dåligt samvete för att jag inte satte igång.
Det är ju helt SJUK hur puckad jag e. Det är som att man låser sig lixom.
Men men. Nu har jag invigt dom iaf! Blev en 50 minuters promenad i Haga Parken.
Jag verkligen älskar Haga Parken! Speciellt nu på hösten!! Det är så vackert!
Men ärligt, jag kände mig som ett cp när jag gick där med stavarna. Urfånigt. Ok i HP men jag måste ju gå en bit för att komma dit, och det va inte så kul.
Kanske fånigt, men så e d, stavar e inte så tufft.

Nu ere lunch och sen IKEA med Lo.

Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2007-09-24 22:24:13

jag ser det så här. fadde tyckte att det var töntigt med stavar. och vem är fadde om inte världens töntigaste, vilket gör att motsatsen till hans åsikt måste vara den rätta, dvs det är tufft med stavar...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela