Pancake

Trött hy!!!

Publicerad 2007-10-12 21:10:36 i Allmänt

Ja just ja. Pratade med Hudtepapeuten på jobbet idag å bad henne analysera min hy. Jorå, jag har inte så mycket rynkor. Det va ju kul. Men så sa hon som slutkläm; jag skulle säga att din hy e... ja den ser trött ut.

TRÖTT?!!! Jag blev helt chockad. Vadå trött!! Jag röker inte, jag solar ytterst lite och så använder jag bra hudvårdsprodukter utan massa skit i. Så är jag väldigt bra på att göra ansiktsmasker och peela regelbundet. Men nähä, då hjälper det inte. Jävla  bajs. 
Så min plan nu är att sova minst åtta timmar om dan, dricka mycket vatten och äta bra!
Vidare så trode hon min tillfälliga finnexplosion berode på stress. Jo tack.

Nu ska jag lägga mig i badet å läsa nya DV. Och lägga en fuktgivande mask från Dermanord. Nu jäklar ska här kureras!
Frågan är bara vad för skiva jag ska poppa? Klart, det blir Joy Division.

Kommentarer

Postat av: Gunilla, connys..

Publicerad 2007-10-12 21:17:22

Läser alltid din blogg,,, Den är sååå bra!
Man blir glad, varm,.... ja..den är superbra helt enkelt!
// Gunilla/Connys

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela