Pancake

Röd som en gris...

Publicerad 2007-11-05 19:25:31 i Allmänt

Älskar att va ledig på måndagar!
Idag va det badminton som stod på schemat. Det va riktigt kul! Inte helt så otippat så va ju Darling bra mycket bättre än mig. Men men, nu ska jag öva så jag kan spela brallorna av han!
Det roliga med badminton är att det är ju så kul, så man märker inte hur jobbigt det är. Bra röd och svettig kan man ju lugnt påstå att man blev!
Sen bjöd Darling mig på lunch på nyöppnade Subway. Kycklingsmörgåsen va jätte god, men shit va ogott kaffe! Det går ju verkligen bort att servera äckligt automatkaffe.

Min mus till datorn har lagt av, och jag måste använda mig av pekplattan. Jag hatar pekplattan, står inte ut! Måste köpa ny mus! Jag känner mig verkligen helt handi utan mus!

Dagens middag:
image131
Rester av helgens mat. Potatis, korv och ägg. Och lite sallad.

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2007-11-05 20:06:26

Finns jätte billiga möss på clas olssons :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela