Pancake

Sommar å sol

Publicerad 2007-07-31 22:50:57 i Allmänt

Älskar att ha semester!
I går blev det kvällsöl på Fidolins balkong ned Darling och K. Lite småkyligt men mycket trevligt! Lånade lack av Fidolin, resultat:
image28

Idag tog vi 06.33 tåget mot nya semesteräventyr! Besökte A & M på Ornö.
image27
Skitnice! Sol i mängder, kaffe, glass, pastasallad och grymt trevlig sällskap va det som bjöds på under dagen.
image24

På väg hem sen blev det en sen middag på Helenes krog. Gud va jag älskar det stället!!! Hade jag en vecka kvar att leva skulle jag äta där varje dag. http://helenes.nu/st-erik/

Nu e jag röd som en tomat och trött som en gnu. Ska gå å lägga mig så jag orkar upp till morgondagens äventyr. Då kommer semesterns absoluta höjdpunkt faktiskt. Mer om det senare.

Dagens Nagelstatus:
image25

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela