Pancake

Hej jag röstar tydligen i idol nuförtiden

Publicerad 2007-12-07 22:41:25 i Naglar

Ok, jag kanske ska ta och sluta mobba idolmarie för att hon grinar hela tiden... När Amanda drog igång Suspicious minds fick jag inte bara gåshud, jag höll på att seriöst fälla en tår bara för att hon va så grym. Shit va hon verkligen äger! Hon e sååå bra. Vet inte egentligen om jag tycker Amanda e rätt att vinna just Idol, hon kommer ju göra en karriär utan idol, men ändå va jag tvungen att slänga iväg en röst på henne iaf!

I Idolpausen passade jag på att ta ett bad och mysa med mitt nyinköpta badskum. Va i centrum idag efter jobbet å va sugen på att shoppa kläder, men jag hitta fan inget jag gilla, så det blev badskum och strumpor ist.
image170
Här ser man även mina juliga naglar jag gjorde på mig själv idag.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2007-12-07 23:36:10

hade inte haft råd med nån nagelbehandling ändå..men jag kommer upp 19-20 december
igen =)

nu var det inte specifikt bloggare som var bjudna för jag tror inbjudan gick ut till alla som prenumererar på VR's veckobrev.

men vi ju lite reklam tillbaka också.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2007-12-08 14:41:38

Ooh jädrans de var snygga!

Jag kör på vanlig fransk, men akryl toppat med gel. Blev skltbra sist! Annars lyckas jag alltid repa dem eller att det blir bubblor lite här och var...illa. I-landsproblem, nej då inte alls haha.

Postat av: Lovisa

Publicerad 2007-12-10 20:09:24

Ur snygga naglar :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela