Pancake

Dagens och veckans

Publicerad 2007-12-09 23:36:15 i Allmänt

Dagens jobbigaste: Att gå upp när klockan ringde i morse, shit va det va jobbigt, jag va helt död.
Dagens godaste: Gårdagens lusebulle jag åt till frukost.
Dagens film: Norbit med Eddie Murphy. Den va väl sådär, förvisso somna jag och sov bort mittendelen av filmen, men ändå...
Dagens middag: Pizza framför tv´n.
Dagens känsla: Trött trött trött
Dagens vad var det jag sa: Jag sa till Darling innan julfesten att nu lär ju folk tro att jag e gravid bara för att jag ska dricka julmust till middagen. Mycket riktigt, jag hann inte mer än fråga efter alkoholfri glögg innan jag fick frågan. Hahaha. Nix pix, not preggo, men kan ju va skönt att va alkoholfri ibland.
Dagens gamla ragg: Ett gammalt kex jobbar tydligen på kvartershaket. Lite pinit kanske att han sa hej när jag kom in å jagba Shit d e ju han å sa hej tillbax å låssades som att det regna typ. Det där e verkligen så typiskt mig. Att bara nonchalera och låssas som inget. Vi träffades ju faktiskt ett par gånger, och han kände säkert igen mig, och han vet ju att jag bor där i närheten. Alltså gör folk så? Gör ni så när ni stöter på gamla ragg?
Å jag gör det inte för att va dryg på nåt sätt, utan mer för att, eh jag vet inte? Jag e inte den sociala typen överhuvudtaget som ba; nä men heeeeeeeeeej å bla bla bla. Jag e mer typen som tittar åt ett annat håll när jag ser gamla klasskompisar i centrum typ för jag orkar inte träffa dom. Inte för att jag inte gillar dom, men bara för att jag inte orkar.

Veckans plan: Banta, jobba, badminton, julmiddag och utgång med salongen på fredag, 3:e adventsmys med gudsonen och hans föräldrar.
Veckans to do: Styra upp massa jobbigt stuff, klä granen till Lucia och pynta lite.

Kommentarer

Postat av: Gloria

Publicerad 2007-12-10 00:02:24

Kul att du snubblade in på min blogg ;) tack så jättemycket för rådet :) ska tänka på det!
kram på dig :)

Postat av: sanna

Publicerad 2007-12-10 07:37:27

Godmorgon:)
Hoppas du får en bra dag!

Postat av: KimJ

Publicerad 2007-12-10 14:42:52

kul att ha en stammis på min blogg :D uppskattar ja

Postat av: alexandra

Publicerad 2007-12-10 14:59:26

ja det var mysigt =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela