Pancake

Mot solen

Publicerad 2007-08-25 23:42:00 i Allmänt

Snart bär det av till Kroatien! Blir hämtad kl 05.15 i morgonbitti. Å här sitter jag och bloggar och dricker vin mitt i natten :-) Härligt.

Känner mig förberedd och min checklista är nästan helt fixad. Ballongeriet skulle vart klart om dom inte varit så puckade och  cp. Verkligen hatar Upp och Ner. Men men, bara bita ihop och vänta tills man åkt, sen kan man skicka bajs till dom.

*Ringa ballongbrallan och boka dag
*Fixa naglarna
*Vaxa mig
*Färga fransar och bryn
*Packa
*Fixa hemförsäkring
*Färga håret
*Betala räkningar

Skönt med semester, ingen mobil, ingen stress, inget jobb, inget hets. Me like.

Puss å hej mina söta små kycklingar. Ska tänka på Er när jag ligger vid polen och dricker drinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela