Pancake

Kaffe?!

Publicerad 2007-08-12 15:00:26 i Allmänt

Ni som känner Sus förstår varför jag blev rädd när jag pratade med henne idag:

Jag: Jag slutar 3 ska vi ses sen  och kanske äta nåt och ta en drink innan konserten? 
Sus: Jag tänkte äta nåt hemma och så tänkte hag ta bilen in till stan, men vi kan ju åka in och ta en kopp kaffe innan?

????????? Sus? Vad har hänt? Hade hon inte sagt innan att hon hade vart ute igår hade jag ju varit helt övertygad om att hon va preggo!

Kaffe, vem e ens intresserad av att dricka kaffe en eftermiddag som denna?
Nu ska jag hem och göra mig i ordning, poppa SP, och ta en drink eller två. Eller tre :-)

Kommentarer

Postat av: Conny

Publicerad 2007-08-12 15:58:07

Är det Silverfot vi snackar om?
Hon é cool på drickat och äter vettigt, raka motsatsen till oss alltså *flin*, fika är väl alltid gott :)
Ha det så bra och hälsa Silverfoten
//Buggis

Postat av: anna

Publicerad 2007-08-12 18:42:35

hoppas det är tequila rose i glaset
;)
kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela