Pancake

Härliga lördag

Publicerad 2019-03-09 07:02:25 i Allmänt

Lördagsmorgon, bästa stunden på veckan 🙏
Fick en ny fin liten dator av min man, så nu tänker jag att mitt bloggande kommer att vakna till liv igen :-)
 
Har gått ner i arbetstid, jobbar sedan en vecka nu 75% Känns så skönt, nu kan jag vara hemma på morgonen och äta frukost med barnen och gå med dom till skolan. En lugn och skön start för dom och en bra frukost i magen. Sen hinner jag hem i rimlig tid. och jag hinner med att träna. Tisdagar får dom gå tidigt till skolan/fritids, då lämnar Darling och jag morgontränar med min PT.
 
Jobbet är lite HeyBaberiba, får väl se hur det blir med det, behöver nog se mig om efter ett annat jobb. Företaget är "lite" stökigt och det suger så mycket energi, så det är helt galet faktskt. Den psykosociala arbetsmiljön är under all kritik och jag mår inte alls bra av det. Jag var ledig på sportlovet och jobbade 75% denna vecka, och är helt slutkörd efter denna vecka. Jag stupade i säng 19:30 i går kväll. På den nivån är det. Ja ja, jag får se, har lite krokar ute... 
 
Ja ja, nu ska jag njuta av helgen och samla energi 💜
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela