Pancake

Nya äventyr på G

Publicerad 2019-05-11 07:24:48 i Allmänt

Livet rullar på, och det börjar bli ordning och reda igen. Jag känner mig stark, och jag har återhämtat mig bra från allt kaos. Har varit hemma nu jag vet inte hur länge, och jag är väldigt trött på att gå runt i mjukisbyxor och vara osminkad 😆Det ser jag som ett friskhetstecken! 
 
Börjar mitt nya jobb den 22:a maj, och jag är sååå glad för det! Det är ett företag som ligger mig varmt om hjärtat, ett företag som gör gott på så många sätt. Rollern är liknande det jag gjort tidigare, och det är precis det jag vill göra! Ska bli så spännande! 
 
Åker till England i morgon och laddar batterierna lite. Ska läsa engeska och bara fokusera på mig själv. Så lyxigt, men det tycker jag att jag är värd :-) 
 
Precis så! 🙂
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-05-11 21:51:31

Meeen vad kul! Grattis🎉 och njut av resan! Det är du värd💖 ia

Svar: Tack fina du!
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela