Pancake

Allt har sitt pris

Publicerad 2019-11-08 09:42:00 i Allmänt

Hade ett sånt trevligt höstlov! Gjode saker med barnen, vi var ute i skogen och byggde koja, hade Halloweenfest, vi läste massa böcker, kollade på film, shoppade och hade det så trevligt. Avslutade i söndags med att gå på Lego mässan. Så nöjda barn, och så nöjd själv!
 
Men det resulterade med ett bakslag för mig. Har legat däckad denna vecka. 
 
Vi var på Lego mässa hela söndagen, sen åkte vi direkt in till stan och för att äta middag  på restaurang med sväris som bjöd för att fira att hon fått jobb. Sen när vi skulle hem var det strul med tågen, så vi var inte hemma förrän 22.
Kände redan när Sväris ringde och bjöd oss dagen innan att det skulle bli för mycket för mig, middag på stan efter en dag på mässa. Men det är ju trevligt, så man vill ju så gärna. Tackade ja och bet ihop.
Att sen gå upp kl 05:15 och rassla iväg till skolan måndag morgon, jo tjena. Det gick inte. Så slut, huvudet bara surrade och hade sån värk i hela kroppen. La ner skolan på tisdagen oxå. Har varit hemma hela veckan. Har vilat och sovit typ. Har varit så ljudkänslig att jag inte ens klarade av att vara ute i skogen, för att jag orkade inte höra på alla flygplan...
 
Jag fattar att det blev bakslag, för att jag är känslig, och faktiskt inte helt 100 än. Men jag var inte riktigt beredd på det... 
 
Men men, bara gilla läget. Jag är så tacksam att jag går i skolan och faktiskt kan vara hemma när det är såhär. Vi har ingen närvaroplikt. Jag kan plugga hemma. Det är ok. 
Bakslag är ok.
Nya friska tag, det blir bra.
 
Happy friday :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-11-23 06:12:28

Allt har sitt pris! Verkligen! Hur går det med armen? Du pimpar den snyggast av alla :) kram/ia

Svar: Bara två veckor kvar med gips, wiohoo :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela