Pancake

Mobilblogga

Publicerad 2015-04-22 07:23:38 i Allmänt

Oki, försöker mig på att blogga från mobilen... Får se hur det funkar :-)
Sitter på tåget på väg till "jobbet"... Ny dag nya friska tag. Trivs väldigt bra på praktiken. Har känt mig lite frustrerad, jag vill ju kunna allt och vara duktig och självständig. Men nu har jag släppt det och tagit ett kliv tillbaka och tänker att jag ska tillåta mig att vara nybörjare. Det är ju faktiskt min praktik. Det är inte meningen att jag ska vara fullärd nu.
 
 

Fullt ös

Publicerad 2015-04-19 07:22:21 i Allmänt

Bloggilli blogg.
Jag är en dålig bloggare faktiskt. Dagarna bara flyger iväg och jag har fullt upp och det blir lixom inte till att ställa sig vid datorn... Och det här med att blogga i mobilen, nä. Det är inte riktigt min grej.
 
Igår fyllde jag år :-) Blev en trevlig dag med lite gäster som kom och åt glassbuffé. Jag brukar vara så tråkig och tänka att nä, jag vill inte fira min födelsedag, nää, jag önskar mig inget. Men va fasiken. Bestämde mig i förra veckan för att sluta vara så. Nu ska jag börja fira mina födelsedagar. Så klart man ska ta alla tillfällen man kan för att fira!
 
Praktiken går bra. Jag ska sommarjobba där och även göra höstens praktik där. Känns bra att ha höstens praktik klar. Jag lär mig saker hela tiden och  det som är jobbigt är ju att man vill ju kunna allt nu, helst igår. Jag tycker att det är väldigt frustrerande att jag inte kan allt! Men men, det kommer. Jag är bara otålig :-)
 
Idag ska stortjejen börja på simskola. Så nu ska jag styra upp frukost och sen ska vi iväg till simhallen.
 
Ha en fin söndag!
 

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela