Pancake

Nails

Publicerad 2009-02-27 22:14:11 i Naglar

Här e mina nya naglar. Me like :-)

Äääääntligen!

Publicerad 2009-02-25 08:29:07 i Allmänt

Åh va härligt med kärlek i kungahuset!!! Äntligen ska dom gifta sg!!! Hela dagen igår var man ju helt glad! Jag e ju en kungahusnörd, så nästan att man fick en tår i ögat igår! Hade jag inte kört diet hade jag köpt med en tårta hem och bjudit Darling och J´lo på, klart man ska fira lixom! Men men, ingen tårta blev det, och eftersom att man inte dricker alkohol så korkade jag inte upp nån champagne heller :-(, annars hade det ju varit klockrent med tårta och champagne en dag som denna!  Men Lo bjöd på äppelpaj och kaffe, så det blev lite kalas ändå när man kom hem, även om jag inte åt paj :-)

Såg den här videon när kungen berättar om förlovningen, och jag måste säga att det är så jäkla märkligt att Silvia sitter och ser skitstel ut, håller nåt tal om att hon e glad för viktorias skull bla bla bla, och hon sitter med en fusklapp till talet som hon tittar ner på hela tiden. Alltså, hon är Mamma, hennes dotter ska gifta sig, och hon måste ju vara en bra talare, hur kommer det sig att hon inte bara kan tala ur hjärtat??? Jätte jättemärkligt!! Den enda som såg jätteglad och lycklig ut var Viktoria, hon verkligen strålade!! Man kan ju förstå att Daniel såg lite stel ut, han e ju inte van att sitta och prata med svenska olket direkt... Nä, kungen och drottningen borde slappna av och va glada över att deras dotter är en sån bra prinsessa och att hon har träffat en sån trevlig kille och att dom e kära och lyckliga. Dom borde sluta sura över att han inte är "fin" nog.


Bild lånad från expressen.se


 

på G

Publicerad 2009-02-22 09:44:51 i Allmänt

Ääääääntligen har jag Internet hemma :-) Nu blir det blogga av!

Annars leker livet och jag stormtrivs i Akalla! Det är verkligen så himla trevligt att bo här, jag älskar lägenheten, och jag älskar att det är så lugnt och skönt här, och jag älskar att bo så nära min söta gudson och hans familj!

Har en ledig dag idag och är helt nöjd med livet, vakna av mig själv, gick upp och nu ligger jag i vår stora sköna fluffiga soffa och kollar på Animal Planet. Har fixat massa nya kanaler på TV´n så nu har vi en miljon kanaler att välja mellan känns det som :-) Snart ska jag sätta på Kaffe och väcka Darling, för vi ska ge oss ut och kika på ny spis idag.

Saker jag ser fram emot just nu:
Nästa söndag ska jag och Leopardia se CJ Vallgren på södra Teatern- lika kul att leka med Loppan som att se CJ.
I sommar drar jag och min kompis A ner till Göteborg och ska ha kul och se Madonna :-) Kul kul kul.

Det va allt jag orkade Blogga om just nu, måste bädda ner mig i soffan å mysa.

Ostkille

Publicerad 2009-02-10 14:47:38 i Allmänt

Dåligt med uppdatering här på bloggen.
 Det har med att göra att vi inte har internet hemma än. Nu e jag hos min söta granne Lo och passar på att snabblogga lite medans jag var här och lånade en Osthyvel. Tänkte göra lite lunch hemma bestående av smörgås och kaffe, men då kom jag ju på att jag gjort mig av med allt gammalt junk, som osthyveln. Lika bra att köpa nytt ju :-) nu när man har massa annat nytt å fint vill man ju inte ha en gammal osthyvel lixom. (Jag vet inte riktigt vad som hände där i solna, jag fick visst hybris och slängde allt typ :-))

Annars så känner jag mig rätt så låg, har tandvärk och känner mig lite slut. Har nog jobbat för mycket. Det är svårt det där, med att hitta nån balans, man vill ju jobba mycket lixom, och har svårt att säga nej till att jobba och tjäna pengar... Men man måste ta hand om sig själv oxå... ska bättra mig :-)

Puss å hej, nu ska jag hem och göra en smörgås och slänga mig i min nya fina soffa som kom idag! Så ska jag vila lite, läsa lite, och sen ska jag fixa massa grejer hemma, packa upp massa lådor å så.

 

Tröttmössa

Publicerad 2009-02-05 20:23:28 i Allmänt

Nu e man flyttad och helt färdig och har noll energi eller kraft alls kvar. Känns såååå skönt att äntligen bo i nya lägenheten! Känns så rätt, kommer inte sakna gamla lägenheten ett dugg!!! Jag är otroligt glad att mitt finaste va lite "på" när jag tvekade när han kom med lägenhetsförslaget från början.
Nu ska jag hem, ta ett premiär Bad, poppa lite musik och bara varva ner. Så bara måste jag hitta min sminkväska bland alla kartonger och grejer, för nu e jag trött på att gå osminkad och se ut som en mupp :-)

Tack alla som hjälpt till med lägenhet å flytt! Ni e guld!

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela