Pancake

NY

Publicerad 2012-04-25 06:19:56 i Allmänt

Tjohooo, hej då El stockholmo, hej Stora Äpplet!

Kommer sakna min lilla Scrubie

Snart semester

Publicerad 2012-04-23 21:08:08 i Semester

I övermorgon åker jag och min bästis A till New York. Wiiiihiii va kul.
Alltså det är helt crazy bananas hur jäkla kul jag tycker det ska bli!
Bara att få umgås med A i flera dagar är helt galet kul. Leka leka leka lixom. Sen att vi flyger business class gör ju inte saken sämre. Eller att vi bor på lyxhotell.

Softa, shoppa, mysa och leka ska det bli big tajmo.


Påskillipåsk

Publicerad 2012-04-10 08:02:12 i Allmänt

Hoppas ni alla haft en trevlig påsk!
Min påsk har varit soft. Skönt att få va lite långledig. Blev hemmamys, en sväng till Sväris i Enköping med familjen L. LillHjärtat fick busa massa med sina småkusiner, och vi åt en massa god mat och hade det trevligt.
Men nu är påsken över och det är nya friska tag. Är så sjuuuukt trött på godis, så hej då onyttiga liv och hej nya sunda vanor!
Min plan var ju egentligen att komma i lite form tills NY, men det kom nåt i mellan, så det sprack. I stället har jag varit extremt onyttig och gått upp nåt kg. Och på köpet fått risig hy. Inte så smart kanske :-/

Tjarrå godiset och allt annat junk!

Så där ja...

Publicerad 2012-04-04 08:06:32 i Allmänt

En liten uppdatering så ni inte tror att jag lagt ner bloggen :-)
Här är det full fart och livet rullar på. Har äntligen köpt en ny dator, så förhoppningsvis så kommer det bli mer bloggande framöver.

Bäst just nu: Att vi är friska lyckliga i min familj och att livet är en fest
Ser fram mot: En trevlig Påsk hos Svärmor
Nu: Blir det frukost sen iväg på ett möte innan jobbet
Snart: Åker jag och Bästisen till New York- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! 3 veckor kvar :-)

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela