Pancake

Zzzz

Publicerad 2012-02-06 21:53:22 i Allmänt

Idag har jag varit ledig hela dagen. Jag har myst med familjen, gått en långpromenad, lekt på öppna förskolan och så har jag varit på gymmet. En soft å skön dag, men ändå e jag så slut så att jag måste gå och lägga mig nu när klockan är 21,42...
Orkar inte blogga en sekund till- tack å go natt helt enkelt!

I love

Publicerad 2012-02-05 08:56:44 i Hemma hos mig

Härliga söndag! Det glittar ute av all snö och jag var uppe med tuppen och har haft massa tjejmys med Lillhjärtat. Nu en stor kopp kaffe innan vi ska ge oss iväg till den Stora Gallerian. Jag ska köpa mig en ny sportbh. Har varit duktig och tränat på bra. Idag har jag skön träningsverk efter gårdagens pass :-)

Jag är verkligen sååå nöjd med mitt liv. Jag får allt jag ber om och lite till! Helt magiskt.



Gillar böcker som sin mamma

Vinter

Publicerad 2012-02-01 21:56:40 i Allmänt

Hej vintern lixom. I love vinter. Det är så skön luft, det är vackert, och det är så mysigt.
Jag längtar tills LillHjärtat blir lite större, då ska vi åka pulka, skidor och skridskor. Gud va jag längtar!
 

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela