Pancake

Kämpa

Publicerad 2018-10-13 09:52:33 i Allmänt

Livet rullar på, det är full fart. Verkligen. Phu.
Jobbet är jätteroligt, trivs så himla bra! Får se vad som händer i framtiden, snart har det gått 6 månader och jag hoppas på att vi kan komma överens om en tillsvidareanställning under nästa vecka.
Tränar med PT två dagar i veckan, känns så jäkla bra, har äntligen tagit mig tid för mig själv och känner att jag för första gången på flera år har fått till det med träningen.
Får däremot inte helt ihop vardagslivet, är så slut. I veckorna är det bara jobb, träning och att få ihop allt med hämtning, lämning och aktiviteter. Är så jäkla slut så jag orkar inte ens öppna posten i veckorna, lägger alla brev i en hög och öppnar dom på helgen. Går och lägger mig typ 20.30 för att orka. Det är verkligen på den nivån. Men har en plan för hur det ska bli bättre i framtiden, behöver bara kämpa på ett tag till, sen blir det bra.
 
Så, det var allt för mig, nu måste jag städa, fixa och ta hand om allt jag inte hunnit med under veckan.
 
 
 
 

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela