Pancake

God Jul!

Publicerad 2011-12-24 10:23:34 i Allmänt

GOD JUL ÖNSKAR JAG ER ALLA!


Hoppas ni alla får en mysig jul!
Glöm stress julklappshets och alla tråkigheter, njut av dagen i stället!
Själv ska jag mysa hemma med min lilla familj, äta god mat och poppa julsånger och bara ha det mysigt.

Kram!

1 års Kalas

Publicerad 2011-12-04 10:41:12 i Lilla Barnet

På tisdag fyller LillHjärtat år, och det firade vi i går med kalas för släkt och vänner. Det var riktigt trevligt och jag är så tacksam att det kom så många och för att inte tala om alla fina presenter alla hade med sig! Tack!!!



Emelie hade hur kul som helst, det var så kul att hon både glömde sova middag och äta. Men lika glad var hon för det :-)

Jag var lite sugen på att göra sånna här fina kakmonster att bjuda på, men det blev en CupcakeTårta ist:



Helt galet att jag för ett år sen låg hemma med värkar. Jag blir så avis på mina vänner som snart ska ha barn, för dom har allt framför sig lixom. Det är ju så nytt och spännande med allt!!!

Tiden går fort, man får inte glömma bort att stanna upp och njuta av livet!

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela