Pancake

Mmmmm...

Publicerad 2008-12-17 13:45:55 i Hunkar

Det här är mina gamla kärlekar:

Rob Lowe

Johnny Depp

Sebastian Bach

Axl Rose

Matt & Luke Goss

Alltså, oh my god, det pirrar fortfarande till i ***** när jag ser dom här killarna. Så jävla heta.

Helgjobb

Publicerad 2008-12-06 14:03:49 i Allmänt

Sitter och har lunch på Le Bongo. Jobbar lite extra den här helgen. Har ju dubbla hyror nu och ska lägga en förmögenhet på att renovera, så det är bara att kavla upp ärmarna och börja jobba.
Det är verkligen kul att jobba här nu när man bara behöver göra det ibland. Man börjar dagen med en egengjord och underbart god Latte och en bulle. Sen hänger man med Buggis å säljer lite bricks. Så får man en hundring i dricks. Sen kommer Darling och bjuder på lunch. Så nu sitter man här och äter en Kebabrulle och poppar Rick Astely. Kan det bli bättre? OCH jag får lön. Klockrent ju.

...

Publicerad 2008-12-04 23:11:09 i Semester

Jag e fortfarande helt faschinerad över mitt tandläkarbesök, Hela behandlingen är som en stor minneslucka. Minns att jag blev hämtad av sköterskan som fick hålla mig under armen, minns att när jag satte mig i stolen och att sköterskan komenterade mina naglar. Sen minns jag att jag drömde och att dom sa åt mig att gapa större. Sen vaknade jag på sängen och en sköterska jag aldrig sett gick förbi och sa: Jasså du har vaknat nu :-)
Helt bizarrt.

Ja ja, nu ska jag sluta tjata om det. Tack å go natt.

Hej det är jag som har däckat 2 gånger idag

Publicerad 2008-12-04 15:51:37 i Semester

2790:- kr är jag fattigare idag.
 Var hos tandläkaren och rotfyllde. Va väl typ 4e gången nu jag va där med just den tanden. Har ju varit lite drama dom andra gångerna. Idag gick det jättebra! Jag fick lugnande innan, och idag slog det verkligen till!  Jag typ sov under behandlingen, drömde massa grejer och då och då hörde jag sköterskan: öppna munnen helt nu Annica. Sen fick hon leda mig till en säng där jag sov en stund haha, Vaknade till efter ett tag och så fick jag sätta mig i väntrummet och piggna till sen blev jag ivägsläppt. Haha jag e ett sånt obsbarn hahah!
Darling ringde och undrade vart jag hade tagit vägen, han tyckte det tog lång tid.
Kom hem och blev bjuden på frukost, sen däckade jag i soffan och nu sitter jag här nyvaken och ska snart dra till jobbet.

Jo då...

Publicerad 2008-12-03 22:51:09 i Allmänt

Om ni tycker att jag e dålig på att uppdatera bloggen så ska jag berätta varför:


Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela