Pancake

Härliga december!

Publicerad 2019-12-10 10:15:41 i Allmänt

Alltså November vill jag bara glömma. Helt klart en riktig skitmånad...
En jobbig kurs i skolan, eller jobbig och jobbig, det var ingen rolig kurs, läraren var inte helt bra, och den åsikten delade jag med övriga klassen. Massa strul i barnens skola, som fullkomligt tar musten ur en. Sen åkte jag skridskor och bröt handleden. Blev rätt knäckt av det faktiskt. Dessutom var hela november mörk och trist. Var lite deppig och spenderade många timmar i soffan framför Netflix...
 
Kändes sååå underbart när November tog slut och det var December! 
Kände att livet kom tillbaka :-) Älskar ju avslut och nystarter, hej då November och hej December :-) 
 
Är så pepp inför denna jul, njuter för fullt! Minns förra julen, hur sliten och slutkörd jag var... Det var galet på jobbet, och när jag klev på julledigheten låg jag hemma i fosterställning och grät första lediga dagen, helt knäckt... 
 
I år är det annorlunda, tack och lov. Är så tacksam att jag har möjligheten att plugga och att jag kan göra det i min takt. 
 
Det blir nog bra det här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela