Pancake

Happy Saturday

Publicerad 2019-04-27 07:19:00 i Allmänt

Lördag igen... Tiden går fort!
Veckan som varit har varit lite "komma tillbaks på banan". Påsklovet blev lite Hey baberiba och ingen ordning alls. Mc Donalds, godis, chips, Max, pasta, bröd, choklad, herre gud! Det har tagit mig hela veckan att återhämta mig, sååå "bakis" efter den veckan! Min kropp reagerar enormt på sånt här. Nästa vecka drar träningen igång igen, då blir det 2 ggr i veckan med PT, har väl 8 ggr kvar, sen är det slut och jag kommer med sorg i hjärtat säga upp mitt Gym medlemsskap. 
 
Har ett spännande jobb på G, får se hur det blir med det. Ska på sista intervjun nu på måndag. Känns som ett spännade uppdrag på ett härligt företag med själ och hjärta! 
 
Ha en fin dag! 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-04-27 09:02:07

Jag håller tummarna för att jobbet blir ditt och att det är ett bra ställe! Heja dig! ia

Svar: Tack 😘
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela