Pancake

Nystart

Publicerad 2015-08-02 09:37:00 i Allmänt

Så var semestern slut för denna gång... Ja, jag har ju iofs jobbat, men Darling och tjejerna har ju varit lediga i 4 veckor... Det har varit mys, lek och härligt familjehäng. Darling inledde semestern med att ta körkort, och sen blev vi med sommarstuga. Strålande tider, trots skitväder :-)
I morgon ska tjejerna till Föris, och om en vecka börjar stortejejen på stora avdelningen. Den ligger vid skolan och det är en 5 årsavdelning. Min fina lilla stora tjej <3
 
Jag känner mig taggad. Jag gillar att det är semester, man kan slappa och freestyla lite. Men lika mycket som jag gillar det gillar jag när det blir vardag igen.
 
Nystart. Rutiner. Ordnig & reda.
 
Ska sätta mig ner och planera, styra upp och fastställa nya mål inför hösten.
 
Är ni som jag, gillar nystarter? Berätta :-)
 
Höstkläder är någat jag oxå längat efter...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2015-08-05 11:12:28

Jag ÄLSKAR nystarter!!
Jag hoppas att vi hittar ett hus nu under hösten :)
Håll tummarna! Puss

Ps! Snygg outfit-bild :)

Svar: Jag håller alla tummar!
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela