Pancake

God fortsättning!

Publicerad 2014-12-26 14:38:09 i Allmänt

Så var julen över... Känner mig rätt mätt på julen och det är helt ok att den är över. Har varit en helt ok jul, barnen hade kul så jag ska väl inte klaga.
Tyvärr så blev det som det var tänkt från början (en mysig jul hemma i vår nya lägenhet) lite förstört då det blev sura miner över att vi valde att vara hemma. Och det tog lixom bort lite av glädjen av att fira jul. Jag försökte verkligen att inte låta det förstöra julstämningen, men nä, det låg där och skavde ändå...
Sen det här med att folk inte kan respektera en och beter sig idiotiskt är så tragiskt så man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Så. Skit samma. Jag tänker iaf från och med nu skita i människor som ger dålig energi och människor som inte respekterar en. Jag tänker börja säga ifrån.  Om folk inte gillar det så skiter jag faktiskt i det. Jag tar ingen skit längre. Är less på det faktiskt.
Jag har min lilla familj och vi har varandra och det räcker för mig.
 
Förövrigt har jag ätit såååå mycket onyttigheter under julen, så vete 17 hur jag ska komma på banan igen haha. Men jag har verkligen njutit av allt gott! Tänker freestyla nu och sen komma igen nästa år :-)
 
Ska mysa njuta och bara göra så lite som möjligt dom här dagarna och det ska bli såååå skönt! Vill helst inte kliva ur pyjamasen alls :-) Äta rester och massa julgodis :-)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela