Pancake

LCHF v 2

Publicerad 2013-10-15 09:15:00 i Allmänt

 

Resultat vecka 2:

Jag: - 0,3
Darling -0,8
 
 Totalt: -5 kg
 
Känns bra och jag är nöjd med resultatet, jag har inte hunnit träna och så slirade jag ju till under helgen. Jag har dessutom varit krasslig, förkyld och hängig typ. Det resulterade i att jag inte orkade fixa och trixa så mycket med maten. Fick bli det vi hade hemma. Så inga spännande receptfavoriter har jag att bjuda på denna vecka,
 
Veckans Bästa: Att man fick äta god "dagen-efter-mat" i söndags! Åt Skagenröra med avocado till lunch, och njöt av varenda tugga!
Vackans Sämsta: Lördagens Sockerchock och chipskoma!
 
 Veckans tips är en väldigt trevlig LCHF-blogg av en grym tjej:
Oj vilken resa hon gjort!
 
 
 
 
Inför kommande vecka är jag laddad och har som mål att gå ner mer än 0,3 kg. Jag ska även baka fröknäcken. Känner mig dock stressad med plugg och allt och känner att jag tappat lite fokus och kommit efter med typ allt, har tex ingen som helst matplan inför veckan. Men det ska nog gå bra ändå :-)
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2013-10-15 13:49:28

Har du testat sjögräsnudlar? Det var gott till gräddig köttfärssås och till wook!! Tror de bara innehåller 3g på 100!! Kanon!
Tycker ni är duktiga som inte tappar lusten! Hejar på er!!

Postat av: ia

Publicerad 2013-10-15 13:49:29

Har du testat sjögräsnudlar? Det var gott till gräddig köttfärssås och till wook!! Tror de bara innehåller 3g på 100!! Kanon!
Tycker ni är duktiga som inte tappar lusten! Hejar på er!!

Svar: Jag tror det är dom jag provat nån gång, men dom var så sladdriga? Kanske måste prova igen :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela