Pancake

Härliga semester

Publicerad 2013-07-17 06:50:00 i Allmänt

Snart är det semester, wiihooo. Eller alltså jag har väl mer eller mindre haft semester ett tag nu... Fast egentligen inte. Förvirrande? Javisst :-)
Får mess från mina vänner titt som tätt:
"Men hur är det, du säger att du har semester, men idag jobbar du? *förvirrad*" "Vadå, ska du jobba, på semestern?"
 
Hehe, alltså den här sommaren är en salig blandning av Plugg, Nageljobb och Leksaksaffärjobb :-) Men eftersom att Darling är pappaledig och hemma med småtjejerna hela sommaren så känns det ju som semester även om jag jobbar två dager ena veckan, och tre andra veckan. Jag jobbar inte direkt heltid, så då är det ju roligare att säga att man har semester, för det känns ju alltid kul att ha lixom :-)
Och säger jag att jag har semester så känns det ju faktiskt så...
 
Men på fredag har jag faktiskt semester på riktigt. I en hel vecka, wiihooo (längsta sammanhängande ledigehetn i sommar iaf)!
Vi ska åka till Svägerskan i Malmö, ska bli riktigt kul att komma iväg en sväng. Är inte helt förtjust i Malmö (kan ha att göra med att jämt när vi är där så regnar och blåser det), men det är ju nära till Köpenhamn, och Köpenhamn älskar jag! Kommer att åka över till Köpenhamn två dagar och gå på Tivoli och bara glida runt i stan och njuta av atmosfären. Jag älskar Köpenhamn! Jag tycker att det påminner lite om London.
 
Jag älskar Tivoli i Köpenhamn, det är så otroligt mysigt, och sådär lite magiskt...
 

Kommentarer

Postat av: Izabell

Publicerad 2013-07-20 11:48:45

Skönt med sammanhängande semester, ha det så underbart! Mysigt med tivolit i Köpenhamn!

Kraam Izabell

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela