Pancake

Inte som jag tänkt alls idag

Publicerad 2013-01-28 22:22:00 i Allmänt

Den här dagen hade man ju gärna kunnat hoppa över. Från det jag slog upp ögonen har allt bara blivit fel.
Fel fel och fel, inget blev som jag tänkt.
Så hela förmiddagen surade jag big tajm, ända tills jag skärpte till mig och tänkte på dom över 200 personerna i Brasilien som så tragiskt dog här precis. Då kändes mina I-lands problem så fjuttiga.
Jag måste verkligen påminna mig själv ibland om att inte hetsa upp mig så mycket för småsaker, för jag kan verkigen gå igång, och då går jag från 1-100 på 5 sekunder typ.
 
Så jäkla onödigt att lägga energi på att va arg/sura/deppa över trams som i det stora hela ändå inte spelar någon roll.
 
Så nu går jag och lägger mig och jag tänker vakna pigg och glad till en ny härlig dag!
 
Puss å go natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela