Pancake

Julmys

Publicerad 2013-12-28 13:40:51 i Allmänt

Oh vilken härlig jul jag haft! Hoppas att ni oxå haft det trevligt!
 
Vi har varit hos svägerskan i Malmö och firat jul. Det var trevligt, avslappnat och riktigt kul. Barnen har haft det superkul, svägerskan är så himla pysslig och gillar att hitta på saker med barnen. Det har bakats pepparkakor, gjorts smällkarameller, målats, pysslat och lekts. Och såklart öppnats massa julklappar. 
Det blev en liten tripp till Köpenhamn där vi gick på Tivoli och kollade in Julmarknaden. Så otroligt mysigt, jag bara gick och tittade på allt och var helt lycklig! Dom hade verkligen lyckats med att få till den bästa och mysigaste julmarknaden!
 
Svägerskan hade inte sparat på krutet vad det gällde julpyntet
 
LCHF tåget tog tydligen en omväg dan innan jul och körde omväg ända tills igår. Har njutit av både det ena och andra som jag inte ätit på evigheter! Men idag är jag på rätt spår igen. Känner mig typ bakis efter gårdagen som innehöll allt från makaroner till chips. Bara på´t igen! Heja mig. Från och med 1:a januari ska jag köra all in och vara superduktig ända tills vi åker till London. Darling är oxå laddad.
 
Har varit lite krasslig, haft ont i kroppen och ont i halsen. Jobbigt när man är borta sådär, och så gör man ju saker hela tiden, så det blir ingen vila ingen ro. Kändes lite bättre när vi kom hem, men är fortfarande inte helt 100. Känner mig jäkligt sliten faktiskt. Men har fått sovmorgon nu i två dagar, och borde väl va på G snart igen. Heja mig!
 
Julens Sämsta: Att Stortejejen blev åksjuk på tåget ner och kräktes ner både henne och mig :-(
Julens Bästa: Att få umgås med alla nära och kära
Julens Pyssligaste: Svägerskan
Julens Tråkigaste: Vädret
Julens Mysigaste: Julmarknaden på Tivoli
 
Kärlek
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela