Pancake

Tjock, trött och sliten

Publicerad 2012-05-20 20:53:58 i Allmänt

Villken härlig sommarhelg det har varit!!! Precis vad jag behövde! Har tankat massa ny energi och känner mig på banan igen.
Har varit off ett tag... Har varit så trött, gravid, pollensjuk och ischiaskrämpo och det ena med det andra. Haft noll energi verkligen. Och när man känner så, blir det att man äter dåligt (då blir man tjock, osund och olycklig), slarvar med sömnen (då blir man sliten)och glömmer helt bort att vårda och träna den mentala delen och tänka positiva tankar (då har man noll inspiration). Ingen bra kombo det där.
Och på det har jag jobbat mycket och varit mycket hemifrån...
Men nu känns det iaf lite bättre, ska ta tag i saker och ting, ta tillbaka kontrollen helt enkelt!

Annars, bortsett från det så är jag världens lyckligaste! Man kan lixom inte vara olycklig när man har världens finaste familj!


Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-05-21 08:34:00

Vilka söta bilder! Undrar vad hon tänker på när hon skrotar omkring i tillvaron :) Puss

Postat av: Maria

Publicerad 2012-05-22 13:59:13

Ett jättegrattis till Bullen i magen!!! Hoppas du nu bara kommer att må bättre o bättre tills det är dax. Å vad hon är söt, Emelie!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela