Pancake

ÄNTLIGEN MÅNDAG!

Publicerad 2012-01-23 21:46:40 i Äntligen Måndag



Så vad det måndag igen... 
Min måndag har varit väldigt trevlig. Fick sovmorgon till nio, sen gick jag och Lillhjärtat till Öppna förskolan och busade. Efter det gick vi hem och åt lunch innan jag åkte in och jobbade en snabbis.
Kl 17 körde jag ett pass på F&S sen hem, äta middag med familjen, mysa gosa med LillHjärtat och fika med svågern.
Perfekt start på veckan helt enkelt.

Känner mig väldigt nöjd med min vecka som varit, fick gjort nästan allt jag hade tänk. Verkligen fiffigt det här med att sätta sig ner och ta sig en funderare på hur man vill att sin vecka ska vara, och sen skriva ner det. Man behöver ju inte skriva det i bloggen, man kan ju skriva ner det i en antekningsbok, kalender, dagbok eller bara på en lapp och sätta på kylskåpet.

Planen för veckan som var:

*Jobba och tjäna massa pengar
*Träna iaf ett pass på F&S
*Äta bra
*Gå och lägga mig mellan 22-22.30 på kvällarna
*Mysa med familjen så mycket som möjligt

ToDo:

*Fixa pass
*Rensa stora byrån i sovrummet

Bara passet som inte blev gjort. Jag glömde bort det helt enkelt.




Planen för veckan som kommer:

*Jobba och tjäna massa pengar
*Träna minst 2 pass på F&S
*Äta bra
*Mysa med familjen så mycket som möjligt
*Ge massa kärlek och stöd till en vän som har det jobbigt
*Inte göra av med en endaste liten krona (köpstop-pengarna-ska-in-inte-ut)

ToDo:

*Fixa pass
*Gå till Banken
*Kolla ögonen
Veckans Affrimation:

Jag är lycklig och vårdar kärleken till mina nära och kära. Jag fokuserar på bra saker och låter inte andras tråkigheter påverka mig.


Kommentarer

Postat av: Rosie

Publicerad 2012-01-23 22:36:41

Haha så roligt att du drømde de! Såååå længe nu Annica! Alltfør længe sen! =D Har du sett mig i de røda håret??? Puss kram

Postat av: Tess

Publicerad 2012-01-24 05:52:08

Åh! Jag skall också börja skriva en todo-list! Mycket fiffigt! Jag skickar också kärlek till you know who... och till er förstås! Puss

Postat av: leopardia

Publicerad 2012-01-26 00:11:35

Fasiken vad duktig du är som fick så mycket gjort!

Det här med affirmation, jag har liksom uppfattat det som att man inte ska använda ordet inte - för det undermedvetna uppfattar inte inte utan man ska tänka om så att man stryker sådana ord. Men ja, det är bara vad jag har hört...

Postat av: Panki

Publicerad 2012-01-27 07:39:46

Leopardia- Ja du har säkert rätt där...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela