Pancake

I morgon är det dax för julmys

Publicerad 2012-12-12 22:14:27 i Allmänt

Som sagt, ingen Julfeeling här inte (fattar inte varför?). Men. I morgon, då jäklar kommer det va juuuul i sinne vill jag lova!
Tror jag iaf... Hoppas det om inte annat!
 
 
Det här är morgondagens plan;
 
07,30 är det Luciatåg på Dagis. E´s avd ska inte vara med i tåget, det är dom större barnen som bjuder på underhållning. Och till det bjuds det på pepparkakor.
Efter det ska jag och Darling hem och äta en härlig frukost bestående av bla Julvörtssmörgås med julost (mitt bästa).
Sen ska vi baka lussebullar och klä granen medans vi poppar julmusik och skålar i Julmust!
 
Har ni julfeeling än? 
 
Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela