Pancake

Äntligen hemmamys

Publicerad 2011-09-06 09:34:15 i Hemma hos mig

Idag är första dagen på eeeevigheter som jag och LillHjärtat är hemma själva utan att ha nåt inbokat. Guuuud så skönt!
Har längtat så efter att bara få fluffa runt här hemma utan massa måsten eller planer. 

Planen idag är nåt i stil med:
Gå och handla
Ta en kaffe med bästa Svågern
Laga fetaostfyllda pannbiffar till middag

Det är allt jag kommer att göra, och där i mellan kommer jag poppa bra musik, dansa, mysa och småpyssla här hemma.

HemmaMammaLivet- I love 



Kommentarer

Postat av: Rosie

Publicerad 2011-09-06 16:02:39

Tror du de? =) Jag hoppas de!!! Ælskar høsten jag också! Blir alltid en ny start før mig!

Gud så stor hon blivit nu! Lilla fisen!



Puss kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela