Pancake

I love min lilla blåa fina mini Acer

Publicerad 2011-10-19 20:44:06 i Allmänt

Sitter i soffan under en fluffig filt och leker med min nya fina lilla bärbara dator :-)
Har länge velat ha en liten och smidig surfdator, men man är ju inte gjord av pengar så det har stannat vid en önsetanke bara. Här om dagen så tänkte jag att ja, nä jag borde nog verkligen skaffa mig en, jag vill verkligen ha en, och det skulle ju vara så bra att ha nu när jag snart ska börja jobba igen.
Och så helt plötsligt så får jag en av en god vän :-) Hon fick en ny och då fick jag hennes gamla :-) Och det är absolut inget fel på den, den är jättebra.
Happi happi happi!
**LOA is the shit helt enkelt**

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-20 06:34:30

Jippi!!!! LOA is verkligen the shit!!! :) Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela