Pancake

Vardagslyx

Publicerad 2011-11-05 09:47:52 i Allmänt

Tänk vad lite man behöver för att bli människa igen. 2 timmar för mig själv fick jag igår.
2 ynka timmar varav 1 timme var massage sen var det tunnelbaneåk, shopping av jobbstuff och hårprodukter.
Bara att få sitta i tunnelbanan själv och bläddra i metro... Aaah, det är sån lyx!
Fick hur mycket energi som helst och det var hopp om livet igen :-)

När man får barn så ändras en massa saker. Förr tex så var vardagslyx typ att gå på spa, nu är det vardagslyx att ta en 5 minutersdusch innan Darling går till jobbet. Ibland tar man ett  bad nån kväll, och då är det verkligen superduperlyxigt!


Kommentarer

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-11-07 22:17:17

Hej, ja det var lustigt att du också fick trassligt år av ricinoljan. Jag duschade en gång utan att använda oljan och det blev lite bättre bara, kanske sitter det i. Men jag köpte en megastor flska på en gång så jag ska definitivt fortsätta och se hur håret blir :)



Vardagslyx för mig brukar vara en extra god middag :) Annars till för mig själv då jag färgar håret, fixar naglarna och gör lite yoga eller liknande.



Hade så bra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela