Pancake

En härlig sommardag

Publicerad 2011-06-10 20:35:44 i Allmänt

Idag var jag och Lilla Barnet inne i stan och strosade runt. Jag visade henne vart hennes mormor bodde och jobbade. Sen tog vi en långpromenad till Darlings jobb och tog en glassfika på en bänk i skuggan.
Det var en långpromenad big tajmo. Det stod en skylt med S-berg 5, men sen när jag gått en bra bit så kom en ny skylt som det oxå stod 5 på? Och det kändes som om det var mer än 5 km...

Jag verkligen njöt av den härliga sommardagen, alla vackra hus, vattnet, träden...



Nu är den fina gula vagnen utbytt mot den ännu finare lila vagen :-)


Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-06-10 21:24:34

Myspys!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela