Pancake

Badrummet äntligen i ordning

Publicerad 2011-01-25 15:08:04 i Hemma hos mig

Äntligen!!!
Äntligen har hantverkarna fått upp duschstången, och äntligen har städaren varit här och städat upp efter alla hatverkare som sprungit här och skitat ner! Har sysselsatt mig idag med att fixa iordning allt och ställa tillbax alla grejer. Vi har ju nu i nästan 2 månaders tid haft alla badrumsgrejer grejer i köket och det är ju lite hey baberiba minst sagt.

Nu är allt i sin ordning:


Nästan allt är i sin ordning, har inte hunnit sätta upp fronterna (heter det så?) på badkaret än...


Här byter vi blöjor. Emelie gillar att ligga här, hon ligger och ler och gör små roliga ljud medans man byter blöjan.


Dom här färgglada och glittriga geleblommorna kan Emelie ligga och titta på om hon får tråkigt...


SKönt att inte ha det här i köket...


Under hyllan sitter det två grodor och pussas...


Man behöver inte ha tråkigt i vårat badrum...

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-01-25 23:59:19

Hej!

Vad fint ni verkar ha det i ert bo! Kommer förbi och tar en fika nästa gång jag är i Stockholm. :)



Jo, ett litet tips! Ser att du använder produkter från Dermalogica. Jag har beställt från det här stället: http://www.jerseybeautycompany.co.uk/



Billigt och bra, frakt ingår i priset och man fick grejerna ganska snabbt.



Kram!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-01-26 08:07:19

Jättefint!!! Och vilka fiffiga skötbord det finns idag... ihopfällbara va? Puss

Postat av: Panki

Publicerad 2011-01-26 14:00:55

Karin; Tack för tipset, jag har precis beställt häromdagen faktiskt, det är ju superbilligt och smidigt! Vore kul med fika, typ 100 år sen ju!



Tess: Javisst, fiffigt är ordet!



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela