Pancake

Gladbloggen

Publicerad 2011-01-28 18:34:36 i Allmänt

Man vill ju inte att det här ska vara en gnällblogg, så nu ska jag blogga om härliga medmänniskor jag träffat på idag i stället för att blogga om min stressiga dag som varit bananas och innehållit minst tre klädombyten var för mig och lilla Barnet.

Jag är oerhört tacksam över att:

Frat
Media Markt Barkarby fixade så jag fick byta ut min kamera. Han är nog den enda på det där stället som har servicekänsla och vet hur man tar hand om kunderna på bästa sett. Så tack vare han fick jag en ny kamera som passar mig bättre, och så kommer jag att fortsätta vara kund där.

Busschauffören sprang ut och hjälpte mig på med vagnen när jag skulle på bussen med jättetrappan och ingen annan hjälpte till.

Tanten på Amningsmottagningen var så snäll hjälpsam och trevlig. BB på Danderyd och patienthotellet är ju fantastiskt överhuvudtaget, där snackar vi service och kompetent personal!

Eftersom jag stressat runt som en galning idag hann jag inte äta lunch mer än att jag stod med ytterkläderna och tog tre tuggor av min kalla matlåda på stående fot. Så när jag var klar med dagens sista projekt så gick jag till Pressbyrån och köpte min favvo:


Fredagslyx 

Jag njöt så otroligt av den chokladbiten så ni kan inte ana, det var det godaste jag ätit i hela mitt liv typ.
Det var jag värd :-) efter denna dag!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-01-28 19:19:20

Åh vad härligt med hjälpsamma och omtänksamma människor! Mer av den varan! Och choklad är du värd, alltid!



Puss fina vän!

Postat av: Fia

Publicerad 2011-01-29 04:55:41

Ahh, vilken harlig busschauffor! Man ar liksom inte van med att dom ar sarskilt trevliga annars...

Puss <3

Postat av: Linda

Publicerad 2011-01-29 18:01:58

Vad härligt!!

Vad hade hänt med kameran då?! Vad har du för kamera?

Den där elefantchokladen är sååå god...! :D

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela