Pancake

Sådär ja

Publicerad 2010-05-01 14:46:16 i Semester

Såg fram mot sovmorgon idag, men då vaknade jag ju såklart jäkligt tidigt. Suck.
 
Men brist på annat att göra så mailade jag hotellet som jag och Darling spenderade vår bröllopsnatt på.
Jag skrev och klagade på att vi var extremt besvikna på att det inte var en dubbelsäng, utan två enkelsängar som stod brevid varandra.
Jävligt B att man inte kunde ligga brevid varandra utan att sängarna gled isär. Kul att behöva ligga på varsin sida och sova på sin bröllopsnatt.

Jag hade såklart tänkt att framföra denna klagan när vi kom hem från Dubai, men men, saker rinner ut i sanden. Men i morse när jag inte hade något bättre för mig så mailade jag. Bättre sent än aldrig.  



Sängen ser mysigare ut än den var kan man säga.

Sån e jag. Dvs lite nördig. Men jag hatar när saker kostar massa pengar och sen bara är LC*



*LC= Low Class

Kommentarer

Postat av: frollen

Publicerad 2010-05-01 18:51:51

Verkligen LC. Hur tänkte man där liksom.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela