Pancake

Snart Sol och Mys i Dubai

Publicerad 2010-02-21 16:02:59 i Allmänt

Det är verkligen crazy med all denna snö! Det här var på löpet i fredags:


Och man kan ju konstatera att helgen blev verkligen hysterisk! Det har snöat nonstop verkligen! I gårkväll fastnade i stort sett alla bilar som körde här utanför i snön. Tunnelbanan är inställ, pendeltågen är inställda, kaos överallt... Men det är otroligt vackert, idag har det varit blå himmel och glittrig snö.

Såhär såg det ut idag där jag bor:



Darling fick skotta på balkongen i morse.

Börjar få lite panik, kom på här i fredags att det bara var två veckor kvar tills vi åker på semester! Fattar inte att tiden går så fort!? Jag tror ju fortfarande nånstans att jag ska gå ner 10 kg tills vi åker, hahaha... Fick verkligen en smärre chock i fredags när jag insåg att jag inte alls skulle hinna komma i bikiniform.

Skrev ihop en liten ToDo-list så att jag skulle få läget under kontroll, det blev:

13 saker att handla
21 saker att göra


Phu. Samtidigt så kommer jag jobba som en galning nu tills vi åker för att hinna med alla kunder så dom är fina och klarar sig medans jag ligger i Dubai och solar.    

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-02-21 16:40:20

Härligt med Dubai!!! Det kan ju behövas efter denna vargavintern! :) Hur länge blir ni borta? Är det bara du och R?



Puss

Postat av: Erika

Publicerad 2010-09-28 17:17:48

Gillar om det du skrev! Mysigt att se lite prima grejer och inte endast det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela