Pancake

Äntligen!

Publicerad 2009-10-04 23:22:18 i Hemma hos mig

Phu. Det tog sin lilla tid att komma igång, men efter en liten tupplur så tog jag mig i kragen. Har rensat min byrå och mina garderober. Sommarkläderna är nerpackade och undanlagda, samt alla sommarskor. Har rensat och ska dumpa massa gamla trasor i klädinsamlingen i morgon. Så jäkla skönt att ha det här gjort nu, efter en veckas ångest över att ta tag i det.
Passade på att dammtorka i sovrummet, dammsuga, torka alla lister och dörrar, skura golvet och byta lakan oxå. Lika bra, när man ändå e på G.

Man borde rensa oftare



Skönt när allt va klart!


Nu kan man ta en dusch och sen gå och lägga sig med gott samvete!

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-10-05 14:29:44

såg på Rent hus att man inte skulle använda såpa på parkettgolv utan lite ljummet vatten och en skvätt diskmedel, för såpan tog bort glansen... eller nåt...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela