Pancake

Måndag med stort M

Publicerad 2009-11-23 22:36:36 i Livet

Idag är en sån här typisk skitmåndag. Suck. Hela dagen har varit fel. Började med att jag sov för länge och jag var tvungen att stressa iväg till mitt möte, inge kaffe, inge frukost, bara stress. När en måndag börjar så vet man att den blir dålig. Försökte skaka av mig den här olustkänslan hela dagen, men det har verkligen inte gått. Suck.  
Nu sitter jag här på kvällskvisten och känner mig lite ledsen och bortglömd. Men fan, i morgon är en annan dag, kan ju omöjligt bli sämre än den här...

Kärlek till er från mig, nu går jag och drar täcket över huvudet, natti natti!

Kommentarer

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-11-24 01:28:53

Men neeeej!!! Du är inte bortglömd, jag loooovar!!!!

Puss min fina Snigel! <3

Postat av: tess

Publicerad 2009-11-25 14:31:25

Det finns inget upp utan lite ned ibland!



Kärlek till dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela