Pancake

Jag är ett förortspensio

Publicerad 2009-03-09 22:01:32 i Allmänt

Efter att ha bott i nya lägenheten i nu över en månad så har jag idag äntligen hittat min sminkneccecär med mitt smink!

Men det gjorde ju inte så mycket  att det var försvunnet, för då fick jag ju en anledning att köpa lite nytt smink :-) För man går ju inte osminkad i över en månad!

Idag va jag och shoppade massa mat och lite annat smått å gott. Lo lärde mig värsta tricket! Man har en pensionärsvagn med sig! Alltså pensio, visst, men oh god va behändigt! Istället för att släpa på två tunga stora papperskassar med mat, så drar man bara sin pensiovagn :-)

Och på det sättet kunde jag köpa 3 stora krukväxter oxå,
Jag ska ju lätt låna den nästa gång jag åker och storhandlar :-)

Kommentarer

Postat av: frollen

Publicerad 2009-03-10 11:42:01

En sk Dramaten har jag hört, Dra-maten.. fattar'u!?

Postat av: louise

Publicerad 2009-03-10 11:49:03

hahah

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela