Pancake

Nationaldagen

Publicerad 2009-06-06 09:01:26 i Allmänt

Gårdagen blev en riktig bra dag.  Va hos frissan, det va trevligt, sen på jobbet var det riktigt trevliga kunder, sen blev det grillning och faktiskt regnuppehåll :-)
Å på kvällen när jag kom hem hade jag fått ett trevligt sms från en ny kund som ville boka tid, en ny nageltidning i brevlådan, och ett fint diplom från min naglekurs :-)

Det blev inte jättesent igår direkt, men jag va sååå trött och frusen när vi kom hem, så jag tog ut duntäcket i soffan och fluffa in mig i medans vi kolla film. Blev inte mycket film för min del, jag somnade ganska direkt och vaknade kl 8 i morse med kläder och smink fortfarande influffad.
E lite stel, har sovit i hörnet av soffan uppe på alla kuddar, inte helt bekvämt faktiskt nu såhär i efterhand...

Men nu har jag gjort lite morgongymnastik och för att kompensera att jag sov med smink så har jag gjort en ansiktsmask. Redo för en ny dag. Nationaldagen :-)

Tänkte göra en nationaldagstårta idag vid typ 2 tiden, välkommna över ni som e sugna på tårta!


Deh här tårtan hittade jag på nätet, en sån kommer jag INTE att bjuda på idag :-)

Kommentarer

Postat av: Margo

Publicerad 2009-06-06 12:17:49

Men oh en sån härlig tårta. hihi

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-06-06 14:34:24

Ha ha vilken tårta:)

Vad skönt att ni hade en bra kväll.

skulle också vilja grilla, men det kanske vi ska göra hos mamz och pappi ikväll. Hoppas det i alla fall.

Kram på rej

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-06-07 12:31:41

hehe, det hade ju iofs varit småkul om den här hade stått på bordet när svärfar kom...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela