Pancake

Husmor

Publicerad 2009-06-27 09:08:39 i Naglar

Jag sätter alltså klockan8 en lördag för att baka frallor till Helgfrukosten.
 (Vem har lagt knark i mitt kvällsthé?)

Degen på jäsning.
Som ni ser har jag jag ju självklart (som den äkta husmor jag är) broderat mina initsialer på kökshandduken.

Så nu sitter jag och väntar på att första jäsningen ska va klar så att jag kan fortsätta. Tricket för att få en lång ledig helg kanske är att gå upp tidigt? Ist för att sova bort den? Hm... Kanske ska bli min nya grej...

Jag vann inte min nageltävling jag var med i, så jag e mutcho sur för det. Är verkligen en extremt dålig förlorare. Men jag skyller helt och hållet på den dåliga bildkvallitén. Nästa gång ska jag inte vara ute i sista sekund, och så ska jag be Leopardia ta bilden. Hon äger på att fota.
Här är naglarna iaf:

Temat va sommarnaglar, här har jag gjort Grönt gräs, blommor, jordgubbbar, bin, midsommarstång, fåglar, och såklart regn :-)

Men hörrni, ni trodde väl inte på fullaste allvar att jag broderat mina kökshanddukar? Haha, Nä, nån måtta får det va, dom har jag fått av nån som hittat dom på en loppis tror jag :-)

Kommentarer

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-06-27 20:36:09

Åhhhh, phju liksom!!! Jag fick såna här ögon 8-I när jag läste det där med broderiet! Tänkte att nu har det gått för långt, hahaha



Du förresten, tistadg är nog en dum dag ändå när jag tänker efter. Ska åka tidigt på onsdag och behöver nog vara hemma å packa å fixa. Men veckan efter är jag ledig i stort sett varje dag, så om du har tid nån dag då vore det nice!

Puss!

Postat av: Tess

Publicerad 2009-06-28 09:29:44

Synd att du inte vann!

Och jag trodde på fullaste allvar att du faktiskt hade broderat din handduk. Hahahhaa!!! Men det är bara för att du är så pysslig av dig. Brödet ser förövrigt supergott ut! Puss

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-06-29 20:44:40

Wow vilka läckra naglar.

Postat av: pella

Publicerad 2009-08-16 10:35:53

hihi om du har nåt lagt i teet för bli morgonpigg skicka de till mej haha måste bara säga det igen att dina naglar är grymt snygga vilken form :)

Postat av: PELLA

Publicerad 2009-09-09 07:52:39

här var de då inte mycket till uppdatering ;) kan du inte lägga in lite bilder på dina verk :) kram pella

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela